O nás

NEO TRAVEL
Cestovná agentúra

Adresa:
Lichnerova 41 Senec 903 01


Telefón:
+421 911 392 494
+421 905 392 494

Email:
neotravel@neotravel.sk

Kde nás nájdete:

 

Obchodné podmienky NEO TRAVEL, s. r. o.

I. Úvodné ustanovenia

1. NEO TRAVEL, s. r.o., IČO:  46 525 271, sídlom Lichnerova 41, 903 01 Senec, reg. Obch. register Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sro, vl. č. 78994/B /ďalej NEO TRAVEL/, je podnikateľským subjektom, ktorého zámerom je sprostredkovanie predaja zájazdov, prípadne iných služieb renomovaných cestovných kancelárií prostredníctvom internetu.

2. NEO TRAVEL pôsobí  na slovenskom trhu ako cestovná  agentúra prevádzkujúca svoju činnosť najmä prostredníctvom  Portálu www.neotravel.sk

3. Predávané zájazdy sú organizované príslušnou CK v aktuálne platných cenách a za podmienok stanovených vo Všeobecných zmluvných podmienkach (ďalej len VZP).

4. Obchodné podmienky NEO TRAVEL upravujú vzťahy vznikajúce medzi zákazníkom a cestovnou agentúrou NEO TRAVEL pri objednaní zájazdu.

 

II. Definícia pojmov

1. Touroperátor – je cestovná kancelária poskytujúca služby v zmysle zákona č. 281/2001 Z.  z. o zájazdoch, podmienkach podnikania cestovných kancelárií a cestovných agentúr a o zmene a doplnení Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov.

2. Zmluvné podmienky Touroperátora – predstavujú zmluvné podmienky, alebo iné zmluvne dojednané ustanovenia, ktorými sa riadi poskytovanie zájazdov jednotlivých Touroperátorov.

3. Zmluva o obstaraní zájazdu – zmluva uzavretá medzi Objednávateľom a Touroperátorom obsahujúca dojednanie práv a povinností zmluvných strán pri poskytovaní a čerpaní dohodnutých služieb. Súčasťou Zmluvy o obstaraní zájazdu sú všetky doklady a informácie, ktoré objednávateľ obdrží, alebo na základe ktorých Objednávateľ uzatvorí Zmluvu o obstaraní zájazdu, a to najmä informácie obsiahnuté na Portáli www.neotravel.sk, Zmluvné podmienky Touroperátora, všeobecné informácie a písomné pokyny – podrobnejšie informácie o zájazde, pobyte, alebo objednaných službách.

4. Portál www.neotravel.sk – predstavuje portál prevádzkovaný NEO TRAVEL, prostredníctvom ktorého NEO TRAVEL poskytuje svoje služby a prostredníctvom ktorého dochádza k uzavretiu Zmluvy o obstaraní zájazdu.

5. Klient – je osoba, ktorá prejaví záujem o využitie služieb poskytovaných NEO TRAVEL prostredníctvom Portálu www.neotravel.sk .

6. Objednávateľ - je osoba, ktorá s Touroperátorom uzavrie Zmluvu o obstaraní zájazdu, alebo osoba, v ktorej prospech sa zmluva uzatvorila, alebo osoba, na ktorú sa zájazd v súlade so Zmluvou o obstaraní zájazdu previedol.

 

III. Uzatvorenie Zmluvy o obstaraní zájazdu

1. Ponuka všetkých Zájazdov spoločnosti NEO TRAVEL je zostavovaná a pravidelne aktualizovaná na základe elektronicky prijímaných dát od Touroperátora, ktorý je usporiadateľom ponúkaných  zájazdov. NEO TRAVEL nezodpovedá za prípadné následné zmeny jednotlivých ponúk zo strany jednotlivých Touroperátorov.

2. NEO TRAVEL si vyhradzuje právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke. Záväzná pre Klienta je len cena a ďalšie podmienky uvedené na platne uzavretej Zmluve o obstaraní zájazdu s príslušným Touroperátorom.

3.  Zájazd si môže kúpiť akákoľvek osoba staršia ako 18 rokov, ktorá uzatvorí s Touroperátorom Zmluvu o obstaraní zájazdu (či inú zmluvu na ponúkané služby), alebo tá osoba, v ktorej prospech bola táto zmluva uzatvorená. Klientom je pre účely týchto Podmienok aj osoba, ktorá odoslala nezáväznú objednávku na Zájazd alebo inú službu .

4. Klient berie na vedomie, že celý proces dojednávania Zmluvy o obstaraní zájazdu je realizovaný prostredníctvom Portálu www.neotravel.sk a prehlasuje, že so spôsobom a postupom uzavretia Zmluvy o obstaraní zájazdu sa oboznámil a s týmto súhlasí /ďalej aj rezervačný proces/. Klient prehlasuje, že bude postupovať podľa pokynov realizácie rezervačného procesu oznámených a/alebo vyžadovaných NEO TRAVEL na Portáli www.neotravel.sk a s týmito pokynmi ako záväznými súhlasí.

5. Klient na základe určených kritérií vykoná výber služieb, ktorých poskytnutie požaduje. Na základe určených kritérií /napr. krajina, lokalita, hotel, termíny, cena a iné/ vykoná výber konkrétnej požiadavky a realizuje objednávku určeným spôsobom, ktorá je v tomto štádiu nezáväzná. Na základe objednávky podľa predchádzajúcej vety je Klientovi automaticky v krátkej časovej lehote oznámená dostupnosť alebo nedostupnosť realizovanej voľby.

6. V prípade nedostupnosti voľby realizovanej podľa ods. 2 tohto článku je nevyhnutné už realizovaný postup objednávky opakovať pri využití odlišných kritérií.

7. V prípade dostupnosti voľby realizovanej podľa ods. 2 tohto článku Klient pokračuje v rezervačnom procese podľa pokynov, najmä oznámením konkrétnych vyžadovaných údajov, informácií a vykonaním ďalších požadovaných krokov.

8. Rezervačný proces je zo strany klienta zavŕšený odoslaním rezervácie konkrétnych, presne špecifikovaných služieb podľa pokynov, určením spôsobu realizácie platby a skutočnou realizáciou platby. Súčasťou uvedeného postupu je aj odsúhlasenie  návrhu Zmluvy o obstaraní zájazdu, vrátane týchto obchodných podmienok, Zmluvných podmienok Touroperátora a iných dokladov súvisiacich so Zmluvou o obstaraní zájazdu /napr. poistných podmienok a pod./. V prípade, že k odoslaniu rezervácie alebo realizácii platby nedôjde v určených lehotách, rezervačný proces nie je ukončený, návrh Zmluvy o obstaraní zájazdu stráca platnosť.

9. Klient berie na vedomie, že u niektorých ponúk /najmä pri Zájazdoch na poslednú chvíľu - "Last minute" alebo v ďalších prípadoch/ nemusia byť uvedené kompletné informácie. Tieto informácie o Zájazde budú Klientovi spresnené pracovníkom NEO TRAVEL alebo príslušným Touroperátorom po obdržaní objednávky. 

10. NEO TRAVEL si vyhradzuje právo po odoslaní Klientovej objednávky na opravu prípadných nepresností, ktoré môžu vzniknúť pri nahrávaní Zájazdov do databázy či v dôsledku zmeny okolností na strane Touroperátora, ktoré nebolo možné v ponuke uviesť.

11. Zmluva o obstaraní zájazdu zo strany Touroperátora sa stáva záväznou, potvrdením objednávky. V prípade nepotvrdenia objednávky zo strany Touroperátora, Objednávateľovi budú vrátené všetky doposiaľ uhradené prostriedky.

12. Zmluva o obstaraní zájazdu je uzatvorená okamihom obdržania odsúhlasenia Zmluvy o obstaraní zájazdu, týchto obchodných podmienok, Zmluvných podmienok Touroperátora a prípadne iných doručených dokladov a uhradením určenej platby.

13. Okamihom uzavretia Zmluvy o obstaraní zájazdu sa Klient stáva Objednávateľom a vzniká zmluvný vzťah medzi Objednávateľom a Touroperátorom, ktorý sa v plnom rozsahu /vrátane napr. odstúpenia od zmluvy, storno podmienok a stornopoplatkov, reklamačného konania, potrebných dokladov a ich platnosti a iných/ riadi uzavretou Zmluvou o obstaraní zájazdu, vrátane všetkých jej súčastí, najmä Zmluvných podmienok Touroperátora a inými. Za poskytnutie zájazdu v zmysle Zmluvy o obstaraní zájazdu zodpovedá výlučne Touroperátor.

14. Po uzatvorení Zmluvy o obstaraní zájazdu sú Objednávateľovi elektronickou poštou doručené rozhodujúce doklady potrebné pre čerpanie služieb a to najmä Zmluva o obstaraní zájazdu, voucher a iné.

15. Osobitnú kategóriu predstavujú tzv. Zájazdy na vyžiadanie a jedná sa o zájazdy, u ktorých je nevyhnutné vyžiadať predmetný zájazd najskôr u partnera Touroperátora. Skutočnosť, že sa jedná o Zájazd na vyžiadanie, bude klientovi oznámená súčasne s oznámením dostupnosti voľby a klient postupuje obvyklým rezervačným procesom ako pri oznámenej dostupnosti voľby až do uzavretia Zmluvy o obstaraní zájazdu. V prípade, že partner Touroperátora nevyhovie vyžiadaniu Touroperátora, Zmluva o obstaraní zájazdu zaniká, uvedená skutočnosť je oznámená elektronickým spôsobom Objednávateľovi a súčasne je Objednávateľovi vrátená plná suma uhradených peňažných prostriedkov, pokiaľ si Objednávateľ nevyberie iný zájazd.

 

 

IV. Platba

1. Klientovi sú pokyny k platbe odovzdané v písomnej forme, a to spravidla e-mailom spolu s návrhom zmluvy, popr. sú fakturačné údaje uvedené v Zmluve o obstaraní zájazdu

2. Ak nie je v Zmluve o obstaraní zájazdu alebo medzi účastníkmi dohodnuté inak, za bežné Zájazdy objednávané viac ako jeden kalendárny mesiac pred uskutočnením zájazdu zaplatí Klient 50% z jeho plnej ceny, a to bezodkladne v čase uzavretia Zmluvy o obstaraní zájazdu, následne potom jeden kalendárny mesiac pred čerpaním prvej služby (nástupom na Zájazd) doplatí zvyšnú sumu do plnej ceny Zájazdu dohodnutej v Zmluve o obstaraní zájazdu.

3. Ak nie je v Zmluve o obstaraní zájazdu alebo medzi účastníkmi dohodnuté inak, Zájazdy typu "last minute" a zájazdy objednávané menej ako jeden kalendárny mesiac pred uskutočnením zájazdu hradí Klient jednorázovo v plnej výške, a to na účet NEO TRAVEL, prípadne po dohode s NEO TRAVEL priamo na účet daného Touroperátora, v pobočke príslušnej banky, bankovým prevodom alebo na pobočkách NEO TRAVEL. Môžu nastať výnimky, vzhľadom k obsadenosti letov, Zájazdov a z iných príčin, kedy budú Klientovi odovzdané iné inštrukcie pre platbu než tie uvedené v týchto Obchodných podmienkach.

4.  Klient berie na vedomie, že po podpise zmluvy môže vo výnimočných prípadoch nastať situácia, že Touroperátor neusporiada príslušný Zájazd. V takom prípade sa zmluva od začiatku ruší a Objednávateľ má nárok na bezodkladné vrátenie všetkých už uhradených finančných prostriedkov.

V. Cestovné doklady

1. Každý Objednávateľ je povinný mať so sebou do zahraničia platný cestovný pas, prípadne občiansky preukaz pre cesty po Schengenskom priestore. Každý Klient je povinný si overiť dôležité informácie súvisiace so vstupom do vybratej destinácie, prípadne štátu, ktoré pri pozemnej doprave do vybranej destinácie prechádzajú. Vízové formality si musí zaistiť Klient vždy sám ešte pred vycestovaním. Za prípadné neudelenie víza nenesie NEO TRAVEL či Touroperátor žiadnu zodpovednosť.

2. Klient si je vedomý toho, že pre rôzne destinácie je stanovená odlišná minimálna platnosť cestovného pasu (zvyčajne vyjadrená v mesiacoch po návrate z destinácie). U väčšiny destinácií sa jedná o platnosť šesť (6) mesiacov. Bližšie informácie sú k nájdeniu na webových stránkach Ministerstva zahraničných vecí Slovenskej republiky. Taktiež sú cestujúci povinní si pred objednaním cesty skontrolovať vízové povinnosti, bezpečnostné a ďalšie podmienky potrebné pre vstup do krajiny a pobyt v nej, vrátane situácie v destinácii.

3. NEO TRAVEL klientov upozorňuje najmä na skutočnosť, že objednávkou vykonanou prostredníctvom Portálu www.neotravel.sk dochádza k uzavretiu Zmluvy o obstaraní zájazdu, teda je potrebné si ešte pred odoslaním objednávky overiť podmienky vstupu a vízovej povinnosti vopred ešte pred odoslaním objednávky. V prípade, že Klient odošle objednávku prostredníctvom Portálu www.neotravel.sk a nebude mu následne umožnený vstup do cieľovej krajiny, na palubu lietadla alebo akokoľvek inak obmedzený Zájazd z dôvodu cestovného pasu s krátkou dobou platnosti, neplatného víza, chybného cestovného dokladu (typicky napr. cestovanie na občiansky preukaz mimo Schengenského priestoru atď.), nesie za toto plnú zodpovednosť Objednávateľ a Objednávateľovi zaniká akýkoľvek nárok na vrátenie ceny za Zájazd či úhradu náhrady škody zo strany spoločnosti NEO TRAVEL či Touroperátora.

4. Potrebné ostatné doklady zabezpečované spoločnosťou NEO TRAVEL či príslušným Touroperátorom, ako napr. vouchery, letenky a pod, obdrží Objednávateľ od NEO TRAVEL alebo príslušného Touroperátora. Ak nie je dohodnuté inak, sú tieto doklady odosielané zvyčajne 3 až 5 dní pred odchodom alebo môžu byť odovzdané Objednávateľovi až priamo na mieste odchodu. V prípade letu leteckou spoločnosťou, ktorá nevyžaduje ani elektronické letenky, či v prípade ubytovania v takom ubytovacom zariadení, ktoré nevyžaduje ani elektronické vouchery, sa Objednávateľ na letisku aj v ubytovacom zariadení preukáže cestovným dokladom, prípadne občianskym preukazom.

 

 

VI. Reklamácie

1. Reklamáciu zájazdu musí Objednávateľ zaslať písomne, s pripojeným reklamačným protokolom z miesta pobytu potvrdeným delegátom Touroperátora, s fotografiami, atď., a to doporučene na adresu spoločnosti NEO TRAVEL, s. r. o., Lichnerova 41, 903 01  Senec. Vzhľadom na to, že NEO TRAVEL prevádzkuje cestovnú agentúru, podľa zákona nezodpovedá za služby poskytnuté Touroperátorom a takisto nevybavuje v ich mene reklamácie.

2. Po prevzatí, resp. doručení reklamácie NEO TRAVEL zašle reklamácie Touroperátorovi, ktorý je povinný sa k nej vyjadriť v zákonom stanovenej lehote.

3. Za porušenie záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy o obstaraní zájazdu zodpovedá Touroperátor, s ktorou má Objednávateľ uzatvorenú Zmluvu o obstaraní zájazdu, bez ohľadu na to, že záväzky by mali byť splnené inými dodávateľmi služieb cestovného ruchu poskytovaných v rámci zájazdu. Touroperátor nenesie nijakú zodpovednosť a neručí za úroveň, cenu, prípadne vzniknutú škodu pri službách, ktoré nie sú dohodnuté v Zmluve o obstaraní zájazdu a sú organizované inými subjektmi, ktoré si Objednávateľ objedná na mieste u delegáta, v hoteli či iných organizáciách. Za predmet reklamácie nemožno považovať výlet zadarmo alebo darček zadarmo.

 

VII. Platobné informácie

1.NEO TRAVEL prijíma úhradu ceny zájazdu nasledovnými spôsobmi podľa uváženia zákazníka:

1.1  Vkladom hotovosti na účet NEO TRAVEL s.r.o.

1.2  Platbou v hotovosti do pokladne v sídle alebo na pobočke NEO TRAVEL 

 

2.Identifikačné údaje platby:

2.1  Variabilný symbol: číslo objednávky

2.2 Konštantný symbol: 0308

2.3 Príjemca platby/názov účtu: Neotravel, s. r. o.

 

Bankové spojenie pre tuzemskú platbu: SK0309000000005027360375  

3.

3.1.  Číslo účtu a názov banky

 

4. Bankové spojenie pre platbu v rámci Európskej únie (v mene EURO) z banky v inom členskom štáte EÚ a pre platbu (v mene EURO) z tretích krajín:

4.1.         Bank adress:
názov banky, Ulica,PSČ, Mesto, Slovenska republika

IBAN account number: SK0309000000005027360375

4.2.         BIC/SWIFT code: SK0309000000005027360375

4.3.         Payment title: travel services

4.4.         Additional information: Order number

4.5.         Beneficiary:
NEO TRAVEL, s. r. o.
Lichnerova 41
903 01  Senec
Slovak republic

4.6.          

VIII. Cestovné poistenie

Cestovné poistenie možno obstarať iba súčasne so zájazdom. Zájazd možno obstarať aj bez cestovného poistenia

IX. Ostatné ustanovenia

1. Zmluvné strany prehlasujú, že spôsob uzatvorenia Zmluvy o obstaraní zájazdu tak, ako je obsiahnutý v týchto obchodných podmienkach, je realizovaný s ich vzájomným súhlasom, platne zakladá práva a povinnosti pre obe zmluvné strany a Touroperátora a takúto formu uzatvorenia zmluvy považujú za vhodnú v zmysle príslušnej právnej úpravy.

2. Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ zodpovedá za uvedenie nepresných alebo klamlivých údajov pri realizácii rezervačného procesu, a v takom prípade nevzniká povinnosť poskytnutia dojednaných služieb a Objednávateľ zodpovedá za všetku škodu, ktorá môže vzniknúť z uvedeného dôvodu Touroperátorovi alebo NEO TRAVEL.

NEO TRAVEL je oprávnená odmietnuť objednávky a rezervácie, ktoré nezodpovedajú pokynom pre realizáciu rezervačného procesu určeným NEO TRAVEL, napr. obsahujú neúplné, alebo klamlivé vyžadované údaje a pod. O uvedenej skutočnosti NEO TRAVEL nie je povinný informovať Klienta.

3. Zmluvné strany berú na vedomie, že niektoré údaje poskytnuté v rámci rezervačného procesu, sú údajmi osobnej povahy v zmysle zák. č. 428/2002 o ochrane osobných údajov a Objednávateľ realizáciou rezervačného procesu ako aj uzavretím Zmluvy o obstaraní zájazdu udeľuje súhlas NEO TRAVEL, ako aj ňou určeným osobám, so spracovaním osobných údajov za účelom zabezpečenia a poskytnutia zmluvne dohodnutých služieb a plnenia zákonných povinností, a to na dobu potrebnú k zabezpečeniu práv a povinností, ktoré vyplývajú zo zmluvných vzťahov medzi Objednávateľom, NEO TRAVEL a Touroperátorom, vrátane sprístupnenia týchto údajov obchodným partnerom NEO TRAVEL, ako aj Touroperátora a cezhraničného toku osobných údajov do krajiny podľa uzavretej Zmluvy o obstaraní zájazdu za účelom zabezpečenia jej naplnenia. Súhlas so získavaním a spracovaním osobných údajov je daný aj pre potreby marketingových aktivít NEO TRAVEL a Touroperátora po dobu realizácie týchto aktivít.

Tento súhlas je udelený aj v mene všetkých účastníkov zájazdu, a to na základe zákona, alebo ich písomného súhlasu.

Odvolanie daného súhlasu je možné po predchádzajúcej vzájomnej dohode alebo na základe písomnej žiadosti Objednávateľa.

4. Súčasťou služieb NEO TRAVEL je i nepravidelné zasielanie ponúk pre zákazníkov elektronickou poštou v podobe správ všetkým Klientom. Klient má možnosť odhlásiť sa z prijímania správ kedykoľvek prostredníctvom kliknutia na odhlasovací link v prijatej správe alebo zaslaním žiadosti o odhlásenie prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu podľa pokynov NEO TRAVEL.

5. Zmluvné strany berú na vedomie, že NEO TRAVEL nezodpovedá za výsledok rezervačného procesu, ktorý môže byť okrem iného ovplyvnený poskytovateľom internetového pripojenia alebo jeho kvalitou, najmä nezodpovedá za to, či medzi Klientom a Touroperátorom dôjde k uzavretiu Zmluvy o obstaraní zájazdu, a Klient vstupuje na Portál www.neotravel.sk dobrovoľne pri poznaní jeho povahy a spôsobu fungovania.

 

 

Dátum publikovania:  1. 3. 2015